La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 12 de setembre del 2013

COCA DE TREMPÓ MALLORQUÍ



INGREDIENTS

per la base

300 grams de farina 
150 ml. d'aigua 
4 cullerades d'oli 
  
12 grs. llevat fresc  
sal
per el farcit 

pebrot vermell i verd

2 cebes 

3 tomàquets vermells

sal

SOM-HI


 Amb un bol gran posar la farina tamitzada, el llevat i les cullerades d'oli ,la meitat del del aigua calenta i la sal.  

Pastar amb les mans o espàtula, i afegir poc a poc la resta d'aigua que admeti la massa, fins que faci bola, tapar amb un drap de cuina i reservar uns 30 minuts.

Mentrestant, tallar els pebrots,  la ceba, els tomàquets pelats i tallats també a cuadrets,  salpebrar i amanir amb l'oli. 

Prescalfar el forn a uns 200º

Estirar  la massa sobre la llauna o safata del forn,  donant-hi forma ( te que quedar una massa fina) i sobre posar les verdures amanides.

Posar al forn escalfat prèviament, uns 40 minuts (dalt i baix) a uns 180º fins que sigui cuit.


Servir tebi o fred, amb un raig d'oli. Vaig tallar a sobre una mica de cibulet per tant de donar-hi color.


8 comentaris:

  1. Quins records aquesta coca... Per mi, mil vegades més bona que una pizza!

    ResponElimina
  2. Boníssima, Isabel! Aquest estiu he estat a Mallorca a casa la meva tia mallorquina i ens en va fer un dia. Que bona!! I fàcil, oi? Petons!

    ResponElimina
  3. Fantàstica! em ve salivera...què tenen la coca de trempó, la coca de tomata i la coca de recapte que agraden tant!!

    ResponElimina
  4. Es veu una masa molt cruixenta.
    Com us ha anat el dia? espero que no us hagi plogut.
    Que bé que ja t'has apuntat al Bonpreu!
    Petons.

    ResponElimina
  5. Aquestes coques em perden... mmmm que bona!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  6. Isabel guapa,com anat l'estiu?ja veig que molt be amb aquesta coca de trempó,una de les meves favorites,quina pinta més bona,m'agrada molt.
    Mil petonets guapi.

    ResponElimina
  7. Què bones aquestes coques, eés semblant a la de xefla! petó

    ResponElimina