La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 4 de juny del 2018

MADUIXES CARAMEL·LITZADES AL PEBRE I GELAT









            Aprofitem la temporada de maduixes, per fer un postre de luxe.

INGREDIENTS:
 
500 grams de maduixes 

70 grams de sucre 

40 ml. d'aigua
  
1 terrina de gelat (al gust)

pebre negre 

fulles de menta

SOM-HI

Rentar les maduixes amb la seva tija.


M'entres amb un cassó o paella, posem el sucre amb l'aigua al foc .


Quan el caramel comenci a agafar color, tirar les maduixes, sense les tiges i caramel·litzar fins que deixin anar el seu propi suc.


Empolvorar amb pebre negre, millor moldre'l al moment.


Posar amb un plat o copa una bola de gelat i sobre les maduixes caramel·litzades tèbies i amb el seu suc.


Acompanyar amb unes fulles de menta.


Estan de...............hum¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

1 comentari:

  1. Quants dies sense entra a blogs!!! com va Isabel? molt enfeinada?? M'encanten aquestes postres!!! molts petons!!

    ResponElimina