La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 30 de maig del 2016

ALBERGÍNIES FARCIDES AMB BRANDADA DE BACALLÀ


INGREDIENTS

3 albergínies mitjanes

sal

pebre 

oli

formatge ratllat

per la brandada 

400  g.  bacallà dessalat

  10  cl. de llet

  30  cl. d'oli d'oliva

    2  grills d'all

    1  patata

  com fer la brandada

 
Fregiu lleugera ment els alls amb oli i coleu-lo.

  Escaldeu amb aigua bullint, el bacallà i treure-hi la pell i espines.

  A la mateixa aigua, bulliu-hi la patata i retireu la.

  Passar el bacallà i la patata per una batedora i poc a poc afegiu-hi, l'oli i la llet.

  Emulsioneu.
  

  SOM-HI

  Rentar i tallar per la meitat les albergínies.

  Ficar amb un bol d'aigua amb sal i deixar uns 10 minuts. Escórrer-las.

  Ficar les albergínies escorregudes 5 minuts al microones per tant que s'estovin o al     forn   a  (200º) una estona amb un raig d'oli.


 Treure amb un buidador o cullera, part de la polpa de l'albergínia, deixant carn junt a la pell. La polpa que hem tret, està molt bona amanida amb tomàquet i un allet trinxat.

  Farcir-les amb la brandada,  tirar per sobre formatge ratllat i gratinar fins que agafin color ( 5-7 minuts)

  Es poden fer amb antelació i gratinar abans de servir-les.
 

5 comentaris:

  1. Em fas venir gana Isabel i acabo de dinar.
    Un farciment que m'agrada molt, encara que quasi tots m'agraden, hehehe.
    Petons.

    ResponElimina

  2. Isabel; Una brandada, amb les albergínies i que amb l'olor que s'essén és pràcticament impossible di que no a tot plegat...¡¡
    Moltes gràcies Isabel, per compartir aquets plats tant bons¡¡
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  3. Bravo!!! me l´emporto...dos dels meus ingredients favorits...l´albergínia i la brandada...buf! Aviam si el faig o me'l fan jejeje.

    ResponElimina
  4. Jo també me l'emporto això ha d'estar de vici!!

    ResponElimina
  5. doncs amb brandada no les he fet mai,i han de ser molt bones! bona idea! petons

    ResponElimina