La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 3 de març del 2016

BESCUIT DE TARONJA SENSE OUS NI LÀCTICS

 
 

La meva amiga Ana, del blog "La cocinera de Bétulo", la passada setmana, va publicar aquesta recepta i de seguida em va enganxar. Vaig decidir, que la tenia que fer i llavors,  mans a la massa i mai millor dit. La recepta original està feta amb mandarina, però amb aquell moment i pensant que era cap de setmana, no en tenia a casa, la vall fer amb taronja, ja tenia coll avall que la tenia que provar.
Us puc aconsellar que la proveu. Els resultats us sorprendran.


INGREDIENTS

300 grams de farina

150 grams de sucre

100 ml. d'oli d'oliva verge

150 ml. d'aigua

1 sobre de llevat

2 taronges 

1/2 cullereta de vainilla


SOM-HI
  
Amb les taronges fer suc i ratllar una pell (fineta). 

Ficar amb un bol l'oli i l'aigua i el batem amb les varilles.

Afegir el suc i la ratlladura de una pell de taronja, la farina, el sucre, el llevat i la  vainilla, batre fins que quedi una mescla homogènia.

Ficar amb un motllo engreixat i fornejar al forn calent a 180ºC. 

El temps depèn del motllo i del tipus de forn. Quan hagi crescut i veiem que ha agafat color torradet, punxar amb una broqueta per tant de veure si està cuit (ha de sortir seca).

Deixar refredar i treure del motllo.  Si es vol empolvorar amb sucre llustre.

Us sorprendrà!!!!!!!!!!!!


3 comentaris:

  1. Qué bé t'ha quedat Isabel, a la cuina toca improvisar i si no hi han mandarines les taronges estàn molt bones i dolces. M'en alegro molt que us hagi agradat, gràcies maca!!
    Petons.

    ResponElimina
  2. El món del coc...és tant versàtil!!!! Libvaig veure a l'Anna i em va agradar tant que tb l'he fet...amb llimona i em va agradar molt!!!!
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina