La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 7 de febrer del 2016

3 ENTRANTS FÀCILS, FÀCILS



Torradetes amb formatge i cirerols o nous

Ficar sobre les torrades, un tall de formatge a llenques fines i tallar ho amb un gotet o una copa de cava, procurant que la boca de la copa o gotet sigui aproximada ment de la mida de la torradeta. Sobre colo car el xerri partit  per la meitat, amb una fulla de ruca o una nou.......
 


Vola-vans amb foia i poma caramel·litzada

Ficar dins del vola-van (millor petits), una mica de foia i sobre la poma caramel·litzada.
 


Mini favetes amb oli d'oliva, pernil i menta

Escórrer les favetes del pot.. Amanir-les amb oli d'oliva verge i mesclar amb taquets de pernil i una mica de fulles de menta picada. 

 Bon profit!!!!!!!
  

6 comentaris:

  1. Mmmmm....m'agraden totes tres propostes!
    Petons i bona setmana,
    Olga

    ResponElimina
  2. molt bones idees, m'encanta la de les fabetes amb el toc de menta, és bonissim ho he provat i va ser un èxit! petons

    ResponElimina
  3. Qué bonics han quedat els primers amb els cirerols!! Tots molt bons, encara que el foie i jo no som gaire amics, segur que amb la poma caramel.litzada si m'agradaría.
    Petons.

    ResponElimina