La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 23 de juliol del 2017

BROQUETES DE FRUITA AMB XOCOLATA- Cuina per a nens


 Com molts i moltes de vosaltres, ara aquests dies, ens veiem acompanyats pels petits de la nostra família "fills o néts". 
 Fer-los fer qualsevol menja fàcil, els fa ser importants i es una manera d'apartar-los de les maquinetes i de l'avorriment.
 Quasi cada dia, al meu nét l'hi faig fer quelcom cosa a la cuina (arrebossar carn, batre un ou, fer una macedònia de fruites, una massa de coca de iogurt, un gelat o batut......)
 Siguin nens o nenes, és una manera de fer poc a poc agafar interès per tot tipus d'aliments i amor a la cuina.
 La resposta d'en Pau és sempre  "queda bo, veritat!!!!!!!!
 
INGREDIENTS
plàtans
pinya 
fruita del temps (meló, síndria, préssec........)
palets per fer les brotxetes
xocolata fondant

SOM-HI
Tallar les fruites a daus i punxar als palets (pinya, síndria, plàtan, etc...).
Desfer la xocolata al micró o al bany maria (això ho farem els grans), afegir fora del foc una punta de mantega i mesclar. 

Ruixar per sobre de la fruita, introduir al frigorífic amb una safata i servir fresquet.

3 comentaris:

  1. Què tendre!! Jo també vull que em mimin així, jejeje.

    ResponElimina
  2. I tant que queda bo Pau!! Isabel, aquest nano segur que serà un bon cuiner. Jo també vull ser una nena, per fer i menjar les broquetes de fruita.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Aquestes postres mai fallen!! I encara són més bones si les fas tan ben acompanyada, veritat?

    ResponElimina