La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 27 de juliol del 2014

PASTÍS DE CARBASSÓ





INGREDIENTS                                                               

3 carbassons

1 grill d'all

3 ous

1 llesca pa de motllo

1/2 got de llet 

formatge emmental ratllat 

sal i pebre

oli d'oliva

orenga

SOM-HI

Semi pelar els carbassons, tallar-los a rodelles, rentar-los i posar amb un escorredor amb una mica de sal, deixar uns minuts.

Tallar el grill d'all i ficar-lo a la paella amb una mica d'oli i els carbassons tallats a foc lent, fins que l'aigua que deixa anar s'evapori.

Col·locar el carbassó a capes amb un motllo engreixat i empolvorat amb pa ratllat, el motllo a gust (jo el vaig posar amb un de plum-cake).

Batre els ous afegir la llesca de pa, la llet, part d'el formatge, un polsim de sal i pebre. Tirar per sobre dels carbassons i ficar al forn tradicional uns 25 minuts a 190º, comprovar sigui quallat, posar per sobre la resta de formatge i gratinar. (La cocció també es pot fer al microones 10 minuts + 2 minuts repòs i desprès gratinar).


Es pot preparar amb antelació.

Servir tebi o fred.

1 comentari:

  1. Isabel; Un pastís, d'alló tant i tant deliciós -el carbassó m'agrada molt- presentat amb el pa de motllo per a sobre i servit gratinat... mmmm deliciós.
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina