La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 18 de setembre del 2012

KARTOFFELSALAT /Amanida alemanya/

 
 
 
INGREDIENTS

4 patates

2 cebes tendres

4 frankfurt tipus Viena

4 cogombrets agredolços

taperes

mostassa de Dijon

sal i pebre

maionesa

1 cullerada de nata líquida

cibulet

SOM-HI

Bullir les patates noves amb pell , deixar refredar.

Tallar la ceba tendra a trossos petits, els cogombrets i les salsitxes.

Pelar les patates i tallar les a daus (no massa petits).

Fer una salsa amb la maionesa, la cullerada de nata líquida i la mostassa, mesclar bé.

Ficar les patates tallades amb un bol amb la ceba , els cogombrets i les salsitxes, salpebrar i  afegir unes poques tàperes,  mesclar amb la salsa.

Servir freda amb cibulet tallat.

Aquesta amanida, es millor reposada unes hores.

8 comentaris:

  1. Isabel; Una molt bona amanida, aquesta alemana amb frankfurt... pot ser acompanyada amb una cervesa,també pot quedar bé no?
    Isabael, que vagi de gust¡¡ :-D

    ResponElimina
  2. m'encanta l'amanida alemana!! te una barreja d'ingredients que la fan unica i completa!! petons

    ResponElimina
  3. Què bona!!!! a casa ens encanta!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Isabel, m'ha agradat molt. Encara que jo no sigui gaire amiga dels mètodes, segons quins, alemanys, sí que m'encanten els envinagrats. i així salsejats són boníssims!!! Petons

    ResponElimina
  5. Autèntica amanida alemanya...i si no, digali al meu fill. Després d'un mes a Berlín li va acabar agradant i tot...jaja
    Petonets.

    ResponElimina
  6. L'altre dia amb el meu germà parlavem d'aquesta amanida, ens agrada!
    petonets

    ResponElimina
  7. Jo sempre la demano quan vaig de tapes! M´agrada molt que hagis publicat la recepta.

    ResponElimina
  8. Tasta-la amb una bona IPA artesana ����

    ResponElimina