La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 13 d’octubre de 2010

BROQUETES DE MELÓ AMB POLLASTRE



Ahir dia del Pilar es varen presentar a casa uns amics i vaig improvitzar.

Com tenia els ingredients, vaig fer les broquetes de una de les classes que DAVID LIENAS

imparteix al Espai Consum de BON PREU ESCLAT.

Fàcil i resultona.

Aquesta recepta no es fidel al seu autor, com os he dit es improvitzada.

Com diu la Mercè " SOM-HI"


INGREDIENTS:

  • meló
  • pit de pollastre
  • comí
  • orenga
  • pebre vermell picant
  • sal
  • broquetes
  • oli d'oliva verge
  • 1 gotet Xerès (tipus Pedro Ximénez)

PREPARACIÓ:

Netegeu els pits de pollastre i talleu-los a daus.

Saleu el pollastre i condimenteu amb la barreja del pebre amb les herbes.

Deixeu-lo macerar una estona.

Talle-ho el meló, eliminan les llavors i feu-ne boletes o daus de la mateixa mida que el pollastre.

Enfileu els talls de meló i pollastre alternats a les broquetes.

Fer reduir el xerès, (jo ho vaig fer amb vi d'Oporto) amb una mica de sucre. Si afegiu el sucre se us caramel-litzarà més ràpidament. Reserveu.

Regueu les broquetes amb oli d'oliva i poseu-les a coure a la paella o planxa. Quan el meló s'hagi daurat i el pollastre sigui cuit, retireu les broquetes del foc i serviu-les amb la reducció del Xerès.

BON PROFIT¡¡¡¡¡


6 comentaris:

  1. Ei, ja recordo aquestes broquetes, estaven boníssimes! Amb la reducció de xerès queden fantàstiques, un plat de luxe per un dia de festa!

    ResponElimina
  2. Quina bona combinació:meló+pollastre

    sens dubte, una molt bona proposta, amés de saludable


    salutacions

    ResponElimina
  3. Quines broquetes més originals, m'agradarà provar la combinació de sabors!

    ResponElimina
  4. Deliciós i temptador.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Unes broquetes molt originals!,em costa d'imaginar aquestes combinacions!Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Molt bones, Isabel!!! jo las vaig fer i ens van agradar molt!
    Petonets

    ResponElimina