La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 27 d’agost del 2015

COSTELLETES DE CABRIT ARREBOSSADES


      Aquest es un plat de festa, fàcil de fer i que normalment agrada a tothom.


INGREDIENTS 

costelles i mitjanes de cabrit

2 ous

farina

pa ratllat

sal i pebre

oli


SOM-HI

Salem la carn i la reservem.

Preparar 3 bols o plats, un amb farina, altre amb els ous batuts amb una mica de sal i per ultim un amb el pa ratllat.

Escalfar l'oli amb una paella i fregir les costelles arrebossades , primer passant-les per la farina blanca, desprès per els ous batuts i per el pa ratllat.

Escórrer sobre paper absorbent, servir acompanya-des de llimona, herbes, maionesa, patates fregides (al gust)........

Fàcils i molt bones!!!!!!!!!!!! 


2 comentaris:

  1. que bones , per nadal la meva mare sempre me les fa perque m'agraden molt

    ResponElimina
  2. ohhh un clàssic que mai passa de moda! fa poc en fa fer la sogra i són taaan bones

    ResponElimina