La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 12 de març del 2014

CREMA DE BRÒQUIL AMB CIGRONS I SALSA SOIA



INGREDIENTS

1  bròquil

1 ceba tendra

1 patata

200 g. de cigrons cuits

1 grill d'all

salsa de soia

sal

oli

2 cullerades de crema de llet

2 fulles de menta

1 l. de aigua o caldo de verdures

SOM:HI

Netejar i tallar el bròquil  a bran quetes. Tallar la ceba i pelar la patata i tallar-la a daus.

Posar una mica d'oli d'oliva a la cassola i sofregir la ceba, quan quedi transparents, afegim els 
daus de patata i remenar, a continuació les bran quetes del bròcoli, donar unes voltes i afegir
aigua calenta o caldo de verdures si en tenim, salar i portar a ebullició. Si cal afegim aigua.

Deixar bullir, uns 25 minuts fins que sigui tot cuit.

Passar els cigrons per la paella amb un grill d'all trinxat, donar unes voltes i reservar. 

Escórrer la verdura i passar per la batedora,  si es cal afegim caldo de la cocció i les  dos cullerades de crema de llet. Te que quedar una crema fina i amb la textura desitjada.

Servir amb un plat fondo, ficar uns quants cigrons que teníem reservats.

Amanir amb salsa de soia i empolvorar amb la menta picada. (jo amb aquest cas no tenia menta i ho vaig fer amb herbes provenzals)


4 comentaris:

  1. Una crema molt nutritiva, Isabel! El gustet que deu tenir... mmm! Que bo!

    ResponElimina
  2. Una manera de fer menjar la verdura a la gent que no li agrada... I amb el toc dels cigrons i la salsa de soja, ha de quedar una crema molt gustosa.

    ResponElimina
  3. Una manera molt saludable de menjar bróquil, i m'agrada molt perquè deu ser molt més digestiu. T'agafo idea!
    Petons

    ResponElimina
  4. A l'hora de sopar venen molt de gust les cremes. M'agrada l'acompanyament dels cigrons en comptes de pa fregit.
    He mirat els tallers del Bon Preu a la web i sempre estàn plens, continues anant?
    Petons.

    ResponElimina