La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 23 d’octubre del 2011

GALETES DE COCO


El passat dijous, varem estar al Club Social Caprabo amb la Mireia Carbó. Va ser una estona molt aprofitada i agradable. Ja tots sabem que les receptes de la Mireia son senzilles i boníssimes. Va fer quatre receptes de galetes i aquestes son les primeres de la serie.
Gràcies Mireia.

Amb aquest ingredients surten aproximadament de 34 a 36 galetes

INGREDIENTS:

  • 200 grams de coco ratllat
  • 150 grams de sucre
  • 50 grams de mantega pomada
  • 2 rovells
  • 2 ous

ELABORACIÓ:


Bateu la mantega pomada amb sucre fins que aconseguiu una crema.

Afegiu-hi el ous i els rovells.

Incorporeu-hi el coco ratllat.

Deixeu refredar la massa a la nevera fins que sigui dura.

Feu-hi boletes i col·locar sobre la safata amb paper sulfuritzat, separades entre elles.

Coeu-les amb el forn ja calent a 180º, fins que siguin daurades.

16 comentaris:

  1. Hola guapa tu

    quina cosa més bona, em que ens agraden a casa les coses que porten coco, mil gràcies per compartir-la , i em permís anoto la teva recepta

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  2. no has podido aguantar la olor del taller que has decidido hacerlas ya ja,ja
    pues mañana las voy hacer yo
    bona setmana

    ResponElimina
  3. Doncs feu-les totes i ja! Quina oloreta que em ve de coco....mmmmmmmmmmmmm

    ResponElimina
  4. Això, això... feu-les totes i així en podem gaudir tots! Quina pinta Isabel!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Quin goig de galetes!, segur que si son recepta de la mireia han de s er boníiiiissimes!Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Aquestes galetones s'hauran de provar, gràcies per compartir les receptes apreses!

    ResponElimina
  7. ummmmmm, de moment ja he vist dues de les receptes que us van ensenyar! jajajajaja, quina bona pinta!!! petonets

    ResponElimina
  8. Nosaltres hem començat per les de Nutella i com dius recepta fàcil, ràpida i bona!!!

    ResponElimina
  9. Ei, el toc de la xocolata li ha de quedar molt bé! Jo també les he fet i queden boníssimes, oi? I ja tinc els ingredients per les de Nutella, je je je ....

    ResponElimina
  10. ja veig q ens hem decidit per les mateixes! jeje m'agrada la idea de decorar amb xocolata.

    ResponElimina
  11. Com no les vam provar les haurem de fer com tu, tenien molt bona pinta totes!

    ResponElimina
  12. Quina ràbia no poder fer els tallers de la Mireia. Sort que tenim les receptes gracies a vosaltres.
    Petonets.

    ResponElimina
  13. Boníssimes!!!! jo he començat per les de Nutella i també estàn boníssimes!
    Petonets

    ResponElimina
  14. A veure si a la propera ens podem coneixer! jo també era a classe! t'ahn quedat molt xules, amb el detall de la xoco!!

    ResponElimina
  15. Un encert això de decorar-les amb xocolata, trobo que va molt bé amb el coco!. Ara, te'n queden tres més per fer, je, je.

    ResponElimina
  16. Un cop més, hem pogut disfrutar de les boníssimes receptes de la Isabel (en el meu cas, la mare). Hem disfrutat moltíssim i en especial l'Eva, que és la gormandeta de casa. Un petonarro, i segueix disfrutant, tant, de la cuina.

    ResponElimina