La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 20 de febrer del 2015

CALAMARSETS AMB CEBA



INGREDIENTS

1 quilo de calamars petits

3 cebes 

1 copa de vi blanc

2  grills d'all

julivert

sal i pebre 

SOM-HI
 
  Netejar els calamars (també ho poden fer a la vostre peixateria)

  Tallar la ceba petita i ficar-la amb una paella amb oli, deixar que es cogui lentament. Quan comença agafar color afegir els calamarsets i coure'ls uns minuts, afegir la copa de vi blanc i deixar s'evapori una mica i a continuació tirar la picada d'all i julivert, corregir de sal (poca, perquè els calamars ja en tenen,
tirar un polsim de pebre i servir calents.

Bon profit!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

  1. A casa sempre s'han fet els calamars amb ceba, de petita no m'agradaven gaire, però ara si, i molt que m'agraden i si son calamarsets encara quedaràn més tendres.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Què bons!!! m´agraden moltíssim...i amb la picada final! si no no tindrien sentits. Petons.

    ResponElimina
  3. A nosaltres també ens agraden molt! hi faig un flam d'arròs i plat únic!!! petó

    ResponElimina